Tartu Loomemajanduskeskusega seotud ettevõtjatest pääses Eesti Disainerite Liidu korraldatava tootedisainiauhinna BRUNO konkursi teise vooru kaubamärgid XAOS, Stencilit ja Tjorven Kids ning Antoniuse õues tegutsevatest disaineritest Alton ja Suigussaar.

Tartu Loomemajanduskeskuse juht Reigo Kuivjõgi rõõmustas keskuse ettevõtjate edu üle. „Mul on hea meel, et meie keskusesse on koondunud nii palju võimekaid disainereid, kes on jäänud silma ka erinevatel konkurssidel. Usun, et oma rolli mängib siin ka loomemajanduskeskuse inspireeriv ja toetav keskkond.“

Elustiili toote disaini kategoorias pääsesid teise vooru Liina Adamson-Ehte kollektsiooniga „Revealed", mis on brändi XAOS esimene kollektsioon fetišmõjutustega aksessuaaridest, Kristel Suigussaar oma kõnekate nahkkinnaste ja käeehetega, Anne Määrmanni ja Ruth Mändma lasteriiete brändiga Tjorven Kids, mis on Eesti lasteriiete disaini viimas uuele skandinaavialikule tasemele, ning Anneli Kree brändi Alton minimalistlikus võtmes toodetud käekottide kollektsioon „Casual Chic“.

Elukeskkondliku toote disaini kategoorias pääses teise vooru Merili Sulg (Stencilit) seinašablooniga „Elulill II".

Kokku oli hindamiseks üles seatud 156 uudset toodet, mis on valminud viimase kahe aasta jooksul alates eelmise 2014. a Bruno auhindamisest. Rahvusvaheline žürii valis 156 tootest teise vooru 115 väärilist tööd, hinnates nende toodete juures innovatiivsust, funktsionaalsust, kasutajasõbralikkust, ergonoomikat, tehnilist lahendust, keskkonnasõbralikkust, esteetikat ja müügipotentsiaali.

Eesti Disainerite Liit annab tootedisainiauhinda BRUNO välja 2016. aastast.

 

 

tartu linneasregionaalarengu fond